Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag voor onze klantenservice? Maak een keuze uit een van onderstaande categorieën om een antwoord te vinden of in contact te komen met de juiste medewerker.

Heb je een vraag over het bestelproces of hoe je jouw bestelling kunt wijzigen?

bekijk veelgestelde vragen

Heb je specifieke vragen over de betalingsmogelijkheden bij Profibike? 

bekijk veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de status of de bezorging van jouw bestelling?

bekijk veelgestelde vragen

Benieuwd wat er nu precies onder de fabrieksgarantie valt?

bekijk veelgestelde vragen

Zoek je een handleiding van een specifiek display van jouw e-bike?

bekijk alle handleidingen

Periodiek onderhoud is van groot belang voor de levensduur van jouw nieuwe e-bike.

bekijk veelgestelde vragen

Wil je weten wat de voorwaarden zijn omtrent het ruilen of retourneren van jouw bestelling?

bekijk veelgestelde vragen

Ben je benieuwd naar de openingstijden of heb je winkelspecifieke vragen?

bekijk veelgestelde vragen