Klantenservice

Bestellen

Home > Klantenservice > Bestellen

Bestellen

Hieronder tref je een overzicht aan van de veelgestelde vragen omtrent ‘Bestellen’.

Veelgestelde vragen

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote oranje knop. Als je de bestelling plaatst met je Profibike-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice via 0162 – 56 17 00.

Dit kun je zien op de productpagina, onder de grote oranje knop van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Profibike’s Keuze is het beste product voor jou volgens onze klanten en specialisten. Dit product heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.
  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen (klantenservice@profibike.nl) of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heb je antwoord. Profibike.nl T.a.v. Directie, 5107GP, De Hak 18 te Dongen.

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

1. Bezorging door PostNL of DPD

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.

Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.

Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Profibike.nl en je krijgt binnen 5 tot 10 dagen je geld terug.

2. Bezorging door Profibike.nl

Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Neem contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Andere vraag?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@profibike.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!