Klantenservice

Winkels

Home > Klantenservice > Winkels

Winkels

Hieronder tref je een overzicht aan van de veelgestelde vragen omtrent onze winkels.

Veelgestelde vragen

Ja, je kan bellen of mailen met onze winkels. Kan je tussen de veelgestelde vragen geen antwoord vinden op je vraag? Onze helden bij de klantenservice weten gelukkig ook álles over de winkels. Ze zitten elke dag tot 17:00 uur klaar voor al je vragen. Je bent natuurlijk ook altijd welkom in één van onze winkels.

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om op een later moment op te halen.
  • Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Reserveer telefonisch een product en spreek af met de desbetreffende winkel wanneer je het komt afhalen.

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben. Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel je nieuwe product om deze te reserveren.
  2. Neem contact op met onze klantenservice, om het product te reserveren.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Dat heeft een aantal voordelen:

  • Je hoeft je retour niet van tevoren aan te melden.
  • We kunnen je helpen met het vinden van een vervangend product. Vaak hebben we ‘m ook meteen op voorraad.
  • Zijn de 14 dagen voorbij? Dan helpen we je met vaststellen of je defect onder de garantie valt.

Als we je product opsturen voor reparatie, gaat dat sneller via de winkel dan via de post.

Andere vraag?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@profibike.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!