Klantenservice

Bezorgen en installeren

Home > Klantenservice > Bezorgen en installeren

Bezorgen en installeren

Hieronder tref je een overzicht aan van de veelgestelde vragen omtrent ‘Bezorgen en installeren’.

Veelgestelde vragen

Als een product op voorraad is in de winkel, haal je ‘m vandaag nog op. Neem hierover contact op met onze klantenservice. Klik op de knop “Ophalen in Dongen” bij het afrekenen.

Ja, voor producten die Dynalogic levert, krijg je een e-mail + SMS met daarin het aflevermoment. Mocht dit niet uitkomen, dan kan er via de bijgevoegde link een nieuw aflevermoment gemaakt worden.

Voor alle producten die PostNL bezorgt, kies je voor standaard bezorging tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 10.00 en 20.00 uur op zondag) of avondbezorging tussen 17.30 en 22.00 uur.

Alle bestellingen die boven de €50,- zijn, worden gratis bij u aan huis geleverd.

In Mijn Account bekijk je makkelijk waar je bestelling is. Via de e-mail word je op de hoogte gesteld van de status van je bestelling.

Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ja, soms ligt een product nog wel in de winkel terwijl het online is uitverkocht. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

We doen er alles aan om ‘Voor 12:00 besteld, vandaag afhalen’ waar te maken. Je ontvangt een telefoontje wanneer je bestelling klaar staat.

Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

  1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket. Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
  2. Controleer het bezorgadres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
  3. Controleer je mail. Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Als er schade aanwezig is op het bestelde product, dan dien je dit direct door te geven aan de bezorger om misverstanden te voorkomen. Vervolgens zullen we met een oplossing komen.

Nadat er contact is geweest met de klantenservice voor het ophalen van de fiets, dient de fiets goed ingepakt te worden voor transport. Alle schade die van de klant naar Profibike is ontstaan tijdens transport zal niet vergoed worden. Klant is dus verantwoordelijk voor een juiste verpakking!

Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je ‘m na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Bezorging via PostNL

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Bezorging via Dynalogic of Profibike.nl

De bezorger belt je om zeker te weten dat je niet thuis bent en of hij je bestelling bij de buren kan bezorgen. Als dat niet kan, nemen we je bestelling gewoon weer mee terug. Je krijgt dan een mail van ons waarin je een nieuw bezorgmoment kunt kiezen.

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd.

PostNL

In de verzendbevestiging vind je een of meerdere linkjes naar de Track & Trace van je pakketje(s). Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dynalogic of Profibike.nl

Is je bestelling deels geleverd door Dynalogic of Profibike.nl? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mis je een onderdeel van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat vervelend dat je jouw pakketje nog niet in huis hebt. Je kunt zelf een paar dingen doen:

  • Wacht nog even af of de bezorger langskomt. Soms scant de bezorger meerdere pakketten in een keer en belt hij later vandaag bij je aan.
  • Controleer of in je Track & Trace staat waar je pakket bezorgd is. Als je niet thuis bent, bezorgt de PostNL bezorger bij de buren of bij een PostNL-punt.
  • Vraag aan je buren of je pakket daar bezorgd is.

 

Heb je dit allemaal geprobeerd en heb je nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Andere vraag?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@profibike.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!